• JAK ZAPLATIT/STORNOVAT

Jak objednat a zaplatit dovoz obědů


Platba za dovoz jídla probíhá následovně:

Objednávky a platba jídel, probíhá výhradně na webu dodavatele. Po kliknutí na záložku objednat, zákazník provede volbu data požadovaného dovozu obědů a přes objednávkový formulář provede objednávku obědů. Na konci procesu objednání, zákazník obdrží souhrnnou informaci do emailu jak o vybraných jídlech, tak výslednou částku k úhradě.

Platbu obědů je možné uhradit platební kartou při dokončení objednávky obědů, nebo zvolit variantu platby převodem na účet dodavatele. Při volbě platby převodem, zákazník obrdží do emailu fakturu se splatností 5 dní od vytvoření objednávky.

Platby jsou zasílány na bankovní účet vedený u Raiffeisenbank,

č.ú.: 6955274001/5500. Variabilní symbol je Vaše Číslo faktury - (identifikační číslo faktury), které najdete na své faktuře po objednání v mailu.

Po dohodě s dodvatelem, je také možno obědy uhradit hotově řidiči.

Všechny tyto údaje jsou také uvedeny v emailu, který obdržíte po odeslání objednávky.

Jak zrušit objednané obědy


Zákazník má možnost zrušit objednané obědy a to maximálně den předem do 14hod na následující den.

Zákazník se přihlásí do jeho aktuální vytvořené objednávky proklikem přes profil na webu, nebo odkazem, který nalezne v mailovém potvrzení dané objednávky obědů. Na daném dni, kdy požaduje zrušení, tlačítkem mínus zruší počet objednaných obědů (obvykle počet 1 na 0) a tlačítkem "Potvrdit změny" dokončí proces úpravy.

Na konci procesu zrušení bude zákazník vyzván k zadání bankovního čísla účtu, kam požaduje vrácení peněz. Po dokončení a potvrzení procesu mu bude obratem do emailu zaslán opravný daňový doklad a peníze do 5 pracovních dnů zaslány zpět na jeho zadaný bankovní účet.